Suus in Zuid-Amerika

Help, we kunnen het land niet uit!

Daar ben ik weer! Zoals ik gister al schreef, we hebben tickets voor de bus naar Salta kunnen bemachtigen maar dit is geen garantie dat we ook daadwerkelijk vertrekken.....

.....En inderdaad, vanmorgen stonden we bij de grens op onze bus te wachten, maar helaas! Alhoewel het hier in San Pedro de Atacama nu prachtig weer is, schijnt het in de bergen noodweer te zijn. Dit betekent dat de bergpas waar we over moeten dicht is en de verwachting is ook dat dit nog wel een dag of 5 kan duren. Flexibel als we zijn hebben we ons schema dus weer omgegooid, wat er voor mij eigenlijk op neer komt dat ik weer terug ben bij mijn oorspronkelijke plan: via Chili verder naar het zuiden en dan ter hoogte van Santiago de grens over naar Mendoza in Argentinie (deze grens is nu ook dicht, maar is waarschijnlijk morgen wel weer open). Concreet houdt dit in dat Filiz en ik vanavond de nachtbus pakken naar La Serena, een kustplaats in Chili. Misschien pakken we daar even een dagje strand mee en gaan we daarna dus via Santiago (de hoofdstad van Chili) richting Mendoza in Argentinie, dat bekend staat om zijn wijnvelden (vervelend!)

Ik heb dus ondertussen wel even tijd gehad om nog wat meer foto´s te plaatsen en ja, ze zijn allemaal echt....!

Jullie horen weer hoe dit verder afloopt en waar ik uiteindelijk terecht ben gekomen!

Adios! xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!